wtorek, 4 października 2016

JESIENNY BOOK TAG | FALL COZY BOOK TAG

Mamy już październik, a ja w zeszłym miesiącu nie pojawiałam się z żadną recenzją, czy też żadnym innym postem i bardzo mnie to dołuje, bo nie cierpię zostawiać bloga bez żadnych nowych postów. Lubię tutaj pisać. Lubię cyknąć parę fotek, a potem usiąść przed komputerem z gorącą herbatą i zacząć rozwodzić się nad tym co kocham najbardziej - nad książkami, rzecz jasna. A ostatnimi czasy nie mam nawet czasu przysiąść i spokojnie poczytać, bo nie ukrywam, że słabo u mnie z organizacją czasu i chociaż bardzo się staram, to po prostu nie daję rady. No, ale dobra, koniec już tej depresji. Dzisiaj przychodzę z Fall Cozy Book Tag, bo jak wiecie ja uwielbiam jesień i wszystko co z nią związane. Dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok tego tagu :)



1. Opadają czerwone, pomarańczowe i złote liście: Świat jest pełen kolorów - Wybierz książkę, która ma okładkę w jesiennych kolorach.
Okładka Wichrowych Wzgórz jest nie dość, że przepiękna, to w dodatku utrzymana w jesiennych barwach. Właściwie wszystkie książki z serii angielski ogród są przecudownie wydane ♥

2. Cieplutki Sweter: W końcu jest na tyle chłodno żeby ubierać się w miękkie swetry i szale - Jaka książka sprawiła, że w chłodny dzień było Ci cieplej?
Do wszystkich chłopców, których kochałam zdecydowanie najlepiej tu pasuje. To książka tak urocza, że aż robi się ciepło na sercu. Jak uporam się z moim TBR to na blogu pojawi się recenzja drugiego tomu.

3. Jesienna Burza: Wiatr wyje za oknem, a krople deszczu uderzają w parapet - Wybierz swoją ulubioną książkę lub gatunek, do przeczytania w burzliwy wieczór.
Trylogia Diabelskie Maszyny - wiecie, deszczowy wiktoriański Londyn to moje klimaty. Moja ukochana Złodziejka Książek również pasuje do tej kategorii.

4. Chłodne, rześkie powietrze - Z jaką postacią mógłbyś zamienić się miejscami? 
Hmm... Trudno jest mi znaleźć postać, która mówiąc najprościej - nie miałaby przesrane w życiu. Nie oszukujmy się. Oni mają tak przesrane, że jak o tym pomyślę to cieszę się, że jestem zwykłą śmiertelniczką. Ale jeśli już musiałabym zamienić się z kimś miejscami to z Annabeth Chase (Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Olimpijscy Herosi) albo z Emmą Carstairs (Mroczne Intrygi) - te dziewczyny mają to szczęście, że chociaż mają przesrane, to mają wspaniałych przyjaciół i bliskich - a poza tym, kto nie chciałby być herosem albo Nocnym Łowcą? Spędzać wakacje w Obozie Herosów albo w Idrisie? ale i tak największe plusy to Percy i Julian, nikt mi nie powie, że jest inaczej.

5. Kubek ciepłej herbaty - Która książka spełnia swoje zadanie tylko jako podkładka pod gorący kubek?
Będę okrutna, no ale cóż - Hopeless Coleen Hoover.

6. Ciasto Dyniowe: Siedzisz w fotelu zajadając wszystkie sezonowe pyszności - Jaka jest twoja ulubiona przekąska do chrupania przy czytaniu?
Ciastka czekoladowe! Albo maślany popcorn. Ale najczęściej po prostu piję herbatę z cytryną i miodem, zamiast coś jeść.

7. Płaszcz, szaliki i rękawiczki: Pogoda się pogarsza i nadszedł czas żeby się ukryć za ciepłym kocem - Która z twoich książek ma tak żenującą okładkę, że wolisz ją ukryć przed całym światem?
Najdziwniejsze jest to, że jestem w stanie narzekać godzinami na brzydkie okładki, a w swojej biblioteczce nie potrafię znaleźć takiej, która byłaby aż tak brzydka, żeby pasowała do tej kategorii. być może dlatego, że aktualnie moje książki są upchane w każde wolne miejsce w mojej garderobie i nie jestem w stanie tam grzebać, żeby znaleźć coś brzydkiego.

8. Ogień w płonącym kominku: Rozprowadź przyjemne ciepło - Kogo tagujesz?
Weronikę |Bookocholic
- moją imienniczkę z resztą, która tak jak ja a może nawet bardziej uwielbia jesień.
Patrycję | Biblioteczka Pati
Kasię | About Katherine 


A wy? Lubicie jesień? Podobał Wam się TAG?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz