niedziela, 21 sierpnia 2016

THE SELECTION BOOK TAG


Do tagu nominowała mnie Zosia z bloga Książki to moje paliwo.
W skrócie objaśniając zasady tagu... Na karteczkach zapisujemy tytuły 9 książek, a później do każdej kategorii losujemy jedną,  otwieramy ją na dowolnej stronie i szukamy imienia jakiegoś bohatera (w jednym przypadku nazwy miejsca), który zostanie przypasowany do danej kategorii. Ja jestem znana z lenistwa, więc wybierając książki do tagu ułożyłam je w stosik (przypadkowa kolejność) i na losowe.pl wpisałam numerki od 1 do 9. I tak jak poniżej, po kolei przydzielałam numerek książki do pytań (6 było pierwszą liczbą - pytanie nr 1, potem 1 - pytanie nr 2, itd. to skomplikowane do wyjaśnienia, ale mam nadzieję, że ogarniecie).



Książki wybrane do moich Eliminacji:
1. Szklany Tron | Sarah J. Maas

2. Pojedynek | Marie Rutkoski
3. Czerwień Rubinu | Kerstin Gier
4. Dar Julii | Tahereh Mafi

5. Król Kruków | Maggie Stiefvater
6. Dwór Cierni i Róż | Sarah J. Maas
7. Miasto Kości | Cassandra Clare
8. Znak Ateny | Rick Riordan
9. Mroczne Umysły. Nigdy Nie Gasną | Alexandra Bracken




1. Miejsce, w którym odbędą się Eliminacje
Prythian | Dwór Cierni i Róż - To miejsce pełne niebezpiecznych i przerażających istot, ale nie zdziwiłabym się gdyby Suriel miał ochotę wystąpić w biuletynie.



2. Król i Królowa
Dorian Havilliard & Celaena Sardothien | Szklany Tron - Marzyłam, żeby wylosować tę dwójkę No cóż moi drodzy, ja dalej mam maleńką wielką, ogromną, cholera umrę przez to nadzieję na ten ship. #DORAELIN #FOREVER #ISHIPITSOHARD #IWILLGODOWNWITHTHISSHIP
(tak w ogóle to jestem mózgiem, bo przed przeczytaniem zasad tagu u Zosi w komentarzach napisałam, że chcę sobie pożyczyć Doriana i Celaenę, ale postacie muszę wylosować, a nie sobie wybierać)



3. Pokojówką zostanie...
Vida | Mroczne Umysły - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. TO NIE JEST DOBRY POMYSŁ.


yosub  season 3 titanic orange is the new black oitnb

4. Gwardzistą będzie...   
Percy Jackson | Znak Ateny - patrz wyżej ↑ 

 5. Biuletyn poprowadzi...
Madame Rossini | Czerwień Rubinu - mówiłam już, że uwielbiam Madame Rossini? Przydała by mi się taka, zwłaszcza w poranki, kiedy nie mam się w co ubrać.


The Late Late Show with James Corden deal with it sunglasses james corden late late show

6. Księciem szukającym swojej księżniczki zostanie...
Adam Parrish | Król Kruków - Martwię się o Ronana. (Hahahhahahhahahahaha wyobraziłam go sobie w sukni i w tiarze).



7. Główną rywalką o zwycięstwo będzie....
Kestrel Trajan | Pojedynek - nie zrozumcie mnie źle, ja UWIELBIAM Kestrel, to jest naprawdę jedna z moich ulubionych książkowych bohaterek, ale źle się musiało dziać na tych Eliminacjach... Znaczy, nie jestem zdziwiona, że Kestrel znalazła się w czołówce, ta dziewczyna wie jak przechytrzyć przeciwnika. Ale ona i Adam... Hmmm... Niee...



8. Eliminacje wygra...
Aaron Warner | Dar Julii - no cóż, gdybym była na miejscu Adama, to Warner również by wygrał. Wystarczyłoby mi, zobaczyć jego buźkę na zgłoszeniu i automatycznie zostałby moim mężem. Kocham psychopatów.


9. Wesele nowej parze zorganizuje...
Jace Wayland aka Herondale | Miasto Kości - myślę, że nie muszę nic dodawać jeśli znacie pana ze zdjęcia poniżej. No cóż, Adam i Warner (ale zbieg okoliczności co? tylko inny Adam) będą mieli obiecujące wesele. Jeśli lubią motory napędzane demoniczną energią. Będzie się działo.




10. Gośćmi pałacu zostaną, czyli nominacje
Meredith | strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com
Hubert | maasonpl.blogspot.com



W tym wypadku nominuję każdego komu spodobał się ten tag i chciałby wykonać go u siebie. Ale nie zapomnijcie podlinkować w komentarzach swojego tagu jak już go wykonacie!

Podsumowując - te Eliminację są komiczne. Mamy księcia, zabójczynię, Vidę, syna Posejdona, stylistkę, Adama, Valoriankę, psychopatę i Nocnego Łowcę. I do tego Prythian. No cóż, powodzenia życzę. Mam nadzieję, że Adam Parrish i Aaron Warner będą ze sobą szczęśliwi (o ironio, szkoda, że to nie Adam Kent).

Jak podobał Wam się TAG? Planujecie wykonać go u siebie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz