środa, 30 marca 2016

UNBOXING - MÓJ FANDOM #NOCNIŁOWCY

Wczoraj był najpiękniejszy dzień mojego życia (czyt. premiera Lady Midnight*) i od rana chodziłam jak na szpilkach czekając na kuriera. Obmyślałam już misterne plany jakby go tu zamordować, gdyby jednak chciał pojawić się dopiero następnego dnia. Ale na szczęście zjawił się z moją książeczką i pudełkiem, o którym już może słyszeliście - Mój Fandom - box subskrypcyjny dla miłośników popkultury i literatury z nurtu young adult. Więcej informacji na temat pudełka znajdziecie na ich stronie internetowej <klik>.
Pierwsza subskrypcja boxa zawierała gadżety ze świata Nocnych Łowców.





Ogólnie pudełko oceniam na plus, gadżety są super, szczególnie ta bransoletka z małą runą Angelic Power przypadła mi do gustu. Naszyjnik jest prześliczny, breloczek też. Bardzo podobał mi się ten box i z chęcią zasubskrybuję ten kwietniowy, którego tematem przewodnim są Rywalki ;)A wy? Zamawialiście marcowy box z Nocnymi Łowcami? Co sądzicie o tych boxach? Subskrybujecie jakieś boxy?

*czekałam jakieś trzy lata na tą książkę i już się nie odzwyczaję od angielskiego tytułu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz