sobota, 3 grudnia 2016

MOJE ULUBIONE FILMY DISNEYA | MY FAVOURITE DISNEY MOVIES


Dzisiaj rano, zrobiłam najgorszą rzecz jaką mogłam zrobić w sobotni poranek. Przeczytałam moje wszystkie stare posty. Boże, widzisz i nie grzmisz. Chciałam bardzo, ale to bardzo, przeprosić wszystkich, którzy kiedyś natknęli się na te posty i je przeczytali. Jestem tak zażenowana, że właściwie nie wiem co ze sobą zrobić. No, ale co się stało, to się nie odstanie a tak na serio to się odstanie, bo zaczęłam przerabiać te wiekopomne dzieła. Jako, że jest wolne, a wczorajszy wieczór spędziłam na oglądaniu bajek z młodszą siostrą, chciałam Wam przedstawić kilka moich ulubionych filmów Disneya, do których ciągle wracam i nigdy mi się nie nudzą. Przy okazji pozdrawiam kochaną Geek Girl z bloga szept-stron.blogspot.com, która tak jak ja również uwielbia Disneya a nawet bardziej.




Disney to całe moje dzieciństwo. Na tych bajkach się wychowałam, spędzałam godziny próbując rysować moje ulubione postacie czy biegając po pokoju i śpiewając ulubione piosenki. Każdy film Disneya to taki powrót do dzieciństwa, do tych dobrych czasów, kiedy moje problemy opierały się na czekaniu pół godziny na następny odcinek atomówek, czy też braku jakichkolwiek słodyczy w domu. dlaczego teraz nie mam tylko takich problemów?


Musicie wiedzieć, że od małego Roszpunka była moją ulubioną księżniczką. Zawsze chciałam być jak ona, mieć tak długie i piękne włosy tylko raz w życiu ścięłam więcej niż 3 centymetry włosów i wiem, że nigdy więcej tego nie zrobię. Fakt, że jest trochę szurnięta, ale za to właśnie ją uwielbiam ja też jestem szurnięta więc nic dziwnego. No i jak mogłabym nie wspomnieć o Flynnie! Kocham go.

Znalezione obrazy dla zapytania mulan gifs tumblr
Jako dziecko mogłam oglądać Mulan z piędziesiąt razy w ciągu dnia. od nowa i od nowa. Uwielbiałam klimat Chin, wszystkie piosenki, które pojawiły się w filmie, poczynając od Lustra, a kończąc na Zrobię z was męższczyzn.
Mulan jest jedną z moich ulubionych księżniczek Disneya, jest absolutnie wyjątkowa i inspirująca. A poza tym ona i Shang to mój pierwszy ulubiony ship ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Znalezione obrazy dla zapytania pocahontas gif
Kto pamięta kolorowy wiatr? Jeśli śledzicie mnie na insta-story to wiecie, że jakiś czas temu ponownie oglądałam Pocahontas. John Smith ♥ już wiem dlaczego tak mnie ciągnie do Brytyjczyków. Trudno coś więcej napisać o Pocahontas - to film tak cudowny, że trzeba go po prostu obejrzeć, a potem się zachwycać bądź wydzierać się na cały regulator śpiewając piosenki z tego filmu. sama praktykuję, polecam.


Jestem dzieckiem zimy. Urodziłam się zimą, kocham zimę, Królowa Śniegu to jedna z moich ulubionych baśni Hansa Christiana Andersena i chciałabym kiedyś zamieszkać w Skandynawii, albo gdzieś gdzie jest zimno. Dlatego, moi drodzy, kocham Krainę Lodu. Kiedy po raz pierwszy obejrzałam Krainę Lodu w kinie pełnym dzieciaków, zakochałam się, i przepadłam. Elsa stała się moją absolutnie ulubioną postacią, mocno się z nią utożsamiam i uwielbiam sposób w jaki została wykreowana. Moja ukochana piosenka to rzecz jasna widzę wasze spojrzenia pełne dezaprobaty, ale to wasz problem  Mam tę moc. Kocham za przesłanie i za uczucia jakie we mnie wywołała. 
k o c h a m

Znalezione obrazy dla zapytania beauty and the beast gif
To jest zdecydowanie jedna z najpiękniejszych historii. Nawet nie wiecie ile razy zalewałam się łzami oglądając tę bajkę. Za każdym razem, kiedy tylko zobaczę gdzieś w telewizji to płaczę jak głupia. Już w marcu w 2017 w kinach pojawi się filmowa wersja z Emmą Watson i umieram z niecierpliwości. JEZU, TEN ZWIASTUN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Znalezione obrazy dla zapytania princess and the frog gif
Na samą myśl mam ciarki! Księżniczka i Żaba to wspaniała historia o marzeniach i miłości, przepełniona jazzem i wyjątkowym klimatem Nowego Orleanu. Mam uśmiech na twarzy kiedy przypomnę sobie o tej bajce.


Znalezione obrazy dla zapytania sleeping beauty gif
Śpiąca Królewna nie bez powodu znalazła się w tym zestawieniu. Całe swoje życie pracuję na reputację kobiety bez serca, ale w środku jestem niepoprawną romantyczką. Niesamowita historia o sile miłości, a także sile nienawiści... A poza tym uwielbiam Aurorę i Księcia Philipa! No i rzecz jasna Diabolinę (zwłaszcza graną przez Angelinę Jolie).




A Wy? Jakie bajki Disneya są bliskie Waszemu sercu? Jak podoba Wam się najnowszy zwiastun Pięknej i Bestii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz