wtorek, 29 sierpnia 2017

MID YEAR BOOK FREAK OUT | BOOK TAG


Zdaję sobie sprawę, że trochę późno pojawiam się z tym tagiem. Ale w wakacje postanowiłam zrobić sobie przerwę, co wychodzi trochę ironicznie w porównaniu z tym co zaplanowałam robić jeszcze na początku czerwca. Sądziłam, że uda mi się bardziej zorganizować i częściej coś publikować tutaj na blogu, bo przecież mam (a właściwie miałam) tyle wolnego czasu. Ale wszystko szlag trafił, kiedy siadałam do pisania i nie potrafiłam nic z siebie wydusić. Cokolwiek napisałam po chwili usuwałam, bo wiedziałam, że jest a) pisane nieco wbrew sobie i na siłę b) kompletnie niedopracowane. Tak samo miałam z robieniem zdjęć. Dlatego też powiedziałam sobie nic na siłę i zrobiłam przerwę. Czy pomogła? A bo ja wiem? Nie mam pojęcia czy jest mi lepiej, ale myślę, że mam większą ochotę na pisanie. To chyba dobry znak.

Przechodząc już do dzisiejszego postu - kiedy zobaczyłam ten tag pomyślałam, że jest idealny na podsumowanie minionych miesięcy i fajnie zobrazuje Wam moje opinie o książkach, o których nie wspominałam jeszcze na blogu.

1// Najlepsza książka, jaką do tej pory przeczytałaś w 2017.
Większość książek, które przeczytałam do tej pory należy do najlepszych i nie potrafię wybrać jednej bo nie przeczytałam jeszcze Lord of Shadows, ale na pewno do najlepszych książek należą: Królestwo Kanciarzy, Stalking Jack The Ripper oraz Złoty Syn (Red Rising #2).

2// Najlepsza kontynuacja, jaką przeczytałaś do tej pory w 2017.
Złoty Syn - jestem w trakcie przygotowywania recenzji do II tomu trylogii Red Rising, więc powiem tylko: moje serce krwawi. Ale również Królestwo Kanciarzy (tak, znowu), bo nie oszukujmy się - to majstersztyk.

3// Książka, która niedawno została wydana i którą bardzo chcesz przeczytać
Z pewnością będzie to My Lady Jane, na którą czekałam od bardzo dawna i nareszcie pojawiła się w Polsce i wkurza mnie niemiłosiernie promocja tej książki, bo jest wszędzie i to doprowadzi do tego, że później nikt nie będzie chciał jej czytać. Ale ja i tak przeczytam. Uwielbiam postać Lady Jane Grey. When Dimple Met Rishi to jedna z zagranicznych nowości i odkąd ją tylko zobaczyłam, wiedziałam, że koniecznie muszę po nią sięgnąć. Tysiąc pocałunków oraz Niepoliczalne to również zaległości do nadrobienia.

4// Premiera w drugiej połowie 2016, której najbardziej wyczekujesz
Z polskich premier będą to - Żniwiarze Neala Schustermana, Nibynoc Jaya Kristoffa oraz polskie tłumaczenie Lord of Shadows Cassandry Clare. A jeśli chodzi o zagraniczne premiery, to przede wszystkim An Enchantment of Ravens Margaret Rogerson, The Language of thorns Leigh Bardugo oraz Hunting Prince Dracula Kerri Maniscalco. 

5// Największe rozczarowanie
Yyy... Jakoś się tak fajnie złożyło, że nie mam takiej książki, która by mnie rozczarowała. I bardzo mnie to cieszy.

6// Największa niespodzianka
Zdecydowanie Byliśmy Łgarzami E. Lockhart - mam tę książkę od bardzo dawna i kiedyś zaczęłam ją czytać, jednak nie potrafiłam przez nią przebrnąć, więc uznałam, że wrócę do niej kiedy indziej. I tak też zrobiłam, co było decyzją której nie żałuję, bo powieść okazała się świetna i nie sądziłam, że przeczytam ją w jeden dzień.

7// Najlepszy nowy autor (który dopiero zadebiutował lub którego dopiero poznałaś).
Pierce Brown i Kerri Maniscalco - dwójka autorów, którzy rozkochali mnie w stylu pisania i tym jak tworzą bohaterów swoich powieści. Z pewnością sięgnę po ich kolejne książki i myślę, że się nie zawiodę.

8// Najnowszy fikcyjny crush
Thomas Cresswell, moi drodzy, THOMAS CRESSWELL, zapamiętajcie to nazwisko, bo już niebawem pojawi się recenzja Stalking Jack the Ripper. Jestem bez pamięci zakochana w Thomasie i kiedy tylko sobie o nim pomyślę, włącza mi się totalny *fangirling*.


9// Najnowsza postać którą ostatnio polubiłaś
Adrian Ivashkov z Akademii Wampirów. Pojawił się w drugim tomie, ale tam niezbyt za nim przepadałam, jednak teraz uwielbiam jego postać i nie mogę się doczekać, aż sięgnę po Kroniki Krwi, gdzie, zdaje się, jest głównym bohaterem.

10// Książka, którą doprowadziła cię do płaczu
Święta Trójca tego postu, czyli Lord of Shadows, Królestwo Kanciarzy oraz Złoty Syn

11// Książka, dzięki której poczułaś się szczęśliwa
Chłopak z innej bajki bardzo poprawił mi humor. Była to książka idealna na letnie popołudnie.

12// Najpiękniejsza książka, jaką w tym roku zdobyłaś
Bez dwóch zdań Lord of Shadows. Mam ciarki jak patrzę na tę okładkę!



13// Książka, którą musisz przeczytać przed końcem 2017
Myślę, że oprócz ostatnich trzech tomów Akademii Wampirów, zdecydowanie Kroniki Krwi Richelle Mead. Przydałoby się również przeczytać The Winner's Kiss, czyli trzeci tom trylogii Niezwyciężona. Planuję też zabranie się za Moją walkę Karla Ove Knausgårda oraz Tajemną Historię Donny Tartt.

A więc na dzisiaj to już koniec. Mam nadzieję, że ten tag Wam się spodobał i jestem bardzo ciekawa jak wy odpowiedzielibyście na te pytania ☺ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz