sobota, 29 października 2016

MY MOST ANTICIPATED AUTUMN RELEASES


Październik i listopad to te miesiące, które uwielbiam najbardziej. Środek i koniec jesieni; czas kiedy zaczyna się myśleć o Świętach Bożego Narodzenia, na sklepowych wystawach pojawiają się świąteczne ozdoby tuż obok tych jesiennych, a na dworze robi się coraz zimniej. I wydaje mi się, że zawsze w tym czasie na rynku pojawiają się te najbardziej oczekiwane przeze mnie książki. Więc tak jak zrobiłam to na początku wakacji, zainspirowana tymi nowościami na rynku wydawniczym postanowiłam pokazać wam listę książek, których premiery na najbliższe dwa miesiące najbardziej mnie interesują.




Właściwie to mam już Zabójczynię, tylko, że w tej starej wersji. I gdyby nie fakt, że te opowiadania będą wydane w tej cudownej okładce, nie pokusiłabym się o tę pozycję. Całym sercem kocham całą serię Szklany Tron, więc nie mogę nie kupić tego zbioru. A poza tym w zeszłym miesiącu kupiłam Empire of Storms, więc zanim się za nią zabiorę chciałabym odświeżyć sobie te opowiadania.



zabojczyni
Poznaj piękną, bezwzględną i naznaczoną wielkością zabójczynię i zobacz, jak rodzi się legenda. Celaena Sardothien to najgroźniejsza zabójczyni Adarlanu. Jako członkini Gildii Zabójców przysięgła wierność swemu panu, Arobynnowi Hamelowi, ale Celaena nie słucha nikogo i ufa jedynie swojemu przyjacielowi i także płatnemu zabójcy, Samowi. W tych trzymających w napięciu opowieściach, będących wstępem do bestsellerowej serii Szklany tron, Celaena wyrusza na pięć niebezpiecznych misji. Na odległych wyspach i wrogich pustyniach zabójczyni staje po stronie uciśnionych, których mści z całą bezwzględnością. Działa jednak wbrew rozkazom Arobynna i może ponieść niewyobrażalną karę za taką zdradę. Tom zawiera wydaną po raz pierwszy po polsku opowieść „Zabójczyni i uzdrowicielka”.

Skoro jesteśmy już przy Szklanym Tronie... Kiedy zobaczyłam tę kolorowankę na instagramie, to myślałam, że lepiej już być nie może. Zamierzałam zamówić ją na bookdepository.com, ale gdy dowiedziałam się, że zostanie u nas wydana, stwierdziłam, że jestem gotowa poczekać do listopada tym bardziej, że jestem spłukana :)


Pobudź wyobraźnię wspaniałymi obrazami ze świata bestsellerowej serii Sarah J. Maas. Celaena na dachach Rifthold, Chaol w ogrodach szklanego zamku, Manon pokonująca przełęcz na swojej wywernie i wiele innych ulubionych scen, postaci i przedmiotów, które pozwolą poczuć klimat tej niezwykłej opowieści. Prawdziwa gratka dla każdego, kto chce przeżyć przygodę życia! Kolorowanka zawiera fragmenty powieści z cyklu Szklany tron, w tym cytaty z niepublikowanego jeszcze w Polsce 5. tomu, Empire of Storms.

Boże, nareszcie. Za granicą widziałam tę książkę już baaardzo dawno. Planowałam kupić Perfekcyjne kiedy byłam na wycieczce w Szkocji, ale w żadnej z księgarni w której byłam, nie widziałam tej książki. Data premiery jest jeszcze nie znana, ale już od czwartku można zamiawiać książkę razem z moondrive box'em. Matko, tak bardzo chcę kupić ten box, ale nie wiem czy to dobry pomysł, bo mój TBR cały czas rośnie, a dokupowanie kolejnych książek wcale nie pomaga.


Ava, Caitlin, Mackenzie, Julie i Parker – wszystkie dążą do perfekcji bez względu na cenę. Połączyła je nienawiść do przystojnego kobieciarza Nolana Hotchkissa, który zranił każdą z nich. Dziewczęta planują morderstwo doskonałe – w żartach, rzecz jasna, bo nigdy by się na to nie odważyły. Kiedy Nolan ginie tak, jak to planowały, nastolatki stają się głównymi podejrzanymi. Tylko że to nie one zabiły! A więc kto? Jeśli szybko nie rozwiążą zagadki i nie zdemaskują mordercy, ich perfekcyjne życie legnie w gruzach.

Nie wiem kiedy dokładnie będzie premiera Heartless, ale wydawnictwo Papierowy Księżyc zapowiadało ją na listopad, więc umieram z niecierpliwości! Czuję, że to będzie świetna książka, uwielbiam klimaty Alicji w Krainie Czarów, więc jestem pewna, że Heartless  mi się spodoba. błagam zachowajcie oryginalną okładkę, jest taka piękna.

Na długo przed tym jak w Krainie Czarów zapanował terror, niecna Królowa Kier była jedynie dziewczyną, która pragnęła się zakochać. Być może Catherine jest najbardziej pożądaną dziewczyną w Krainie Czarów, a także faworytą jeszcze nie posiadającego żony Króla Kier, ale ich interesy się różnią. Dziewczyna jest utalentowanym cukiernikiem i pragnie otworzyć ze swoją najlepszą przyjaciółką sklep i zapewnić Królestwu Kier smakowite ciasta i słodycze. Ale jej matka uważa, że taki cel jest nie do pomyślenia dla młodej kobiety, która mogłaby zostać Królową. Podczas królewskiego balu Cath ma zamiar otrzymać od króla propozycję małżeństwa, ale spotyka Jesta, przystojnego i tajemniczego jokera. Po raz pierwszy czuje prawdziwe przyciąganie. Ryzykując obrazę króla i zirytowanie rodziców, Cath i Jest rozpoczynają intensywny, sekretny romans. Cath jest zdeterminowana ku temu, aby odkryć własne przeznaczenie i zakochać się na jej własnych warunkach. Ale w świecie pełnym magii, szaleństwa i potworów, los szykuje dla niej inne plany.

Jestem w trakcie czytania Złodziei Snów, czyli drugiego tomu cyklu i już teraz nie mogę się doczekać premiery Przebudzenia Króla nie wiem ten tytuł trochę dziwnie brzmi. Spójrzcie na tę okładkę! Czy ona nie jest przepiękna? To chyba moja ulubiona z całej serii ♥ 

przebudzenie-krolaElektryzujące jak linia mocy zakończenie magicznego cyklu bestsellerowej autorki.Poszukiwania Glendowera trwają. Gansey i jego przyjaciele – Adam, Ronan, Noah i Blue – z każdym dniem są coraz bliżej znalezienia kryjówki legendarnego walijskiego króla. Czasu jest jednak coraz mniej. By ocalić Ganseya, który według przepowiedni niedługo umrze zabity pocałunkiem Blue, muszą obudzić go jak najszybciej. Krok za nimi czają się jednak ciemność i groza, bardziej przerażające niż cokolwiek, czego do tej pory zaznali… Czy i tym razem dadzą radę stawić jej czoła? I czy wszyscy wyjdą cało z tego ostatniego starcia?




A Wy? Jakich premier nie możecie się doczekać? Koniecznie napiszcie mi w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz