wtorek, 19 lipca 2016

BOOK HAUL #3



Wiem, że pod koniec czerwca był book haul, ale no cóż, nie mogłam się powstrzymać - naprawdę potrzebowałam tych książek  Magnus Chase leży na półce od stycznia, a ja kupuję nowe książki. Paczka przyszła do mnie w piątek, ale od tego czasu światło nie chciało ze mną współpracować, więc zdjęcia zrobiłam dopiero dzisiaj rano, ale i tak myślałam, że wyjdę z siebie. Swoją drogą - dla mnie może padać zawsze, ale niech chociaż słońce wyjdzie na pół godziny, żebym mogła cyknąć parę fotek.
PS. Nie odpowiadam za nieokiełznany fangirling w tym poście ♥



Patrzcie, patrzcie! Mroczniejszy odcień magii! Nie mogę uwierzyć, że mam tę książkę - jest taka piękna, na Razjela. Jestem nakręcona, podekscytowana i chyba oszaleję. Bardzo cieszę się, że została wydana u nas w Polsce i mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę.

Fobos ciągnął się za mną odkąd zobaczyłam zapowiedź od Moondrive, więc jestem szczęśliwa, że w końcu będę miała okazję go przeczytać.

Jedną z moich ulubionych trylogii jest "Trylogia Czasu" dlatego Silver Kerstin Gier to dla mnie absolutny must-read. No i spójrzcie na tę przepiękną okładkę! Już zaczęłam czytać i podoba mi się :D

No i nareszcie! Moja przecudna, straszliwie długo oczekiwana Królowa Cieni. Umieram, Boże, dajcie mi tlenu, o matko, Dorian, moja najukochańsza cynamonowa bułeczko, Manon, moja cynamonowa niebezpieczna bułeczko, Aelin, moja cynamonowa stylowa bułeczko, Aedion, moja cynamonowa blond bułeczko, tak bardzo was kocham ♥

Na Moje Życie Obok również czekałam z niecierpliwością. Myślę, że to będzie fajna książka na wakacje. Ma taki ładny grzbiet - w biało niebieskie paski i nie mogę się na niego napatrzeć! Mam ochotę na obyczajówki ♥


Koronę przeczytałam w sobotę i niedługo pojawi się jej recenzja bądź omówienie całej serii. No i na koniec - tak prezentuje się cały stosik :)

A wy? Wzbogaciliście się o jakieś nowe książki ostatnim czasie? Koniecznie napiszcie mi w komentarzach czy czytaliście którąś z ksiażek, które pokazałam wam w tym haulu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz